Szkolenia Online

Kursy internetowe – online jako alternatywna forma szkoleń

Szkolenia zespołu klienta to istotny element rozwoju organizacji. Ważne jest odpowiednie dobranie zarówno tematu szkolenia jak i firmy je wykonującej. W dobie cyfryzacji i wszechobecnego internetu tradycyjna metoda bywa zastępowana przez wersję szkoleń internetowych online.

BDC rozumie że sprzedaż usług dla klientów, którzy są z nich zadowoleni, rodzi nowych klientów. To zatacza się spiralę zamówień, do których dochodzą nowi zainteresowani i zwiększają obroty firmy.

Szkolenia online mają za zadanie wypełnić dwa podstawowe założenia – przekazać uczestnikom wiedzę oraz sprawić że Klient będzie z nich zadowolony. To najlepsza reklama dla firmy, a jeden zadowolony klient jest lepszym rozwiązaniem niż wiele działań marketingowych.

Głównym celem każdej firmy szkoleniowej jest zdobycie i utrzymanie klientów, którzy chcą być zadowoleni z zamówionej usługi. Poprzez szkolenia internetowe – online BDC daje poczucie „zysku” z tego, że wybrali Klienci właśnie naszą firmę.

Wysoka kultura obsługi klienta to standard, który zaowocuje przemianą nowych klientów w lojalnych i stałych. Ma to wpływ na ilość sprzedaży u dotychczasowych klientów, którzy będąc zadowoleni sami reklamują firmę i przekazują pozytywną wiedzę o naszych usługach.

Udział w kursie online powoduje – tak jak na tradycyjnym szkoleniu – wzrost kompetencji i uzyskanie praktycznej wiedzy. Zakres usługi jest identyczny jak na szkoleniach standardowych a klient, ma większe możliwości elastyczności w ich organizacji. Dodatkowo w czasie korona wirusa – taka wersja jest bardziej bezpieczna dla uczestników eliminując ryzyko kontaktu bezpośredniego z trenerem.

Zawsze istotne jest przekazywanie pozytywnych sugestii na temat firmy oraz przedstawianej oferty. To często owocuje zaufaniem klienta i jego powrotem za jakiś czas po kolejne usługi.

Profesjonalna obsługa klienta jest wysoce ceniona na konkurencyjnym rynku szkoleń również internetowych.

Wygrywają tylko te firmy, które w jakiś szczególny sposób się wyróżniają. Nie tylko swoją ofertą oraz jakością oferowanych usług, ale także sposobem podejścia do kontrahenta. Profesjonalna obsługa klienta to dzisiaj podstawa.

BDC – jak wiele firm – ma świadomość, jak ważna jest profesjonalna obsługa klientów zarówno podczas szkoleń tradycyjnych jak i internetowych. Do tego aspektu przykładamy ogromną wagę. Nasze szkolenia obejmują nie tylko kadrę zarządzającą, ale przede wszystkim pracowników, osoby, które mają bezpośredni kontakt z produkcją, logistyką czy zarządzaniem procesami. Wszystko to w oparciu o metodologię Lean Manufacturing – daje elastyczne możliwości wykorzystania szkoleń internetowych (online) jako rozwiązania alternatywnego dla tradycyjnego modelu ich organizacji. Klienci to doceniają i dzięki temu możemy ubogacać naszą ofertę.

Korzyści wynikające ze szkolenia internetowego online

Podstawę stanowi zrozumienie oraz ocena roli, jaką w procesie obsługi klienta odgrywa Trener. Istnieje wiele publikacji na temat pozytywnej roli trenera podczas szkolenia. My w BDC stawiamy na praktyczne podejście do tematu. Na szkoleniach tradycyjnych oraz internetowych zawsze podajemy przykłady z życia innych projektów by na żywym procesie pokazać omawianą teorię. Klienci to doceniają i często nie zakres merytoryczny ale właśnie przykłady z praktyki są tym co kursanci oceniają najwyżej podczas szkoleń online.

Szkolenia jako konferencja wideo