Każda organizacja zatrudniająca powyżej 50 osób boryka się z problemami w komunikacji. Przejawia się to na wielu polach, ale zawsze prowadzi do tego samego efektu – opóźnień w realizacji planów.
Co utrudnia komunikację?
- Brak możliwości skutecznego egzekwowania terminów,
- Brak zależności między działaniami,
- Brak jasno określonej odpowiedzialności,
- Brak wystarczających opisów i danych,
- Utrudnione delegowanie,
- Brak raportów i podsumowań dostępnych od razu
Na szczęście są to problemy, którym można łatwo zapobiec używając odpowiedniego oprogramowania.
Jak Działa Action Plan?
Ułatwia współpracę i komunikację w organizacjach
Sercem aplikacji są plany działań, które pozwalają podzielić skomplikowane zadania na kroki, wyznaczyć osoby odpowiedzialne za realizację i śledzić postępy.
Działa w przeglądarce
Action Plan jest aplikacją sieciową i może być uruchomiony w przeglądarce internetowej tak samo jak każda inna strona. Nie wymaga więc skomplikowanej instalacji ani dbania o aktualizacje. Aby wprowadzić nowego pracownika wystarczy utworzyć konto i wysłać link do zalogowania.
Drzewiasta struktura organizacji
Możesz dowolnie zarządzać strukturą organizacji, tzn. tworzyć działy, oddziały i inne komórki organizacyjne, a następnie układać je w przejrzystą, drzewiastą strukturę. Dzięki temu uzyskasz lepszą przejrzystość planów działań.
Podstawowe Funkcje
Raporty oraz powiadomienia
Wysyłamy powiadomienia email gdy wydarzy się coś, o czym użytkownik powinien wiedzieć, np. gdy ktoś przypisze mu nowe działanie. Aplikacja za Ciebie przypomni Twoim podwładnym o konieczności wykonania działania. Dodatkowo codziennie wysyłamy raporty podsumowujące: np. o działaniach zaległych, czekających na akceptacje. Oczywiście z raportów można zrezygnować.
Komentarze i załączniki
Aby ułatwić komunikację w ramach planu działań, dodaliśmy możliwość komentowania oraz dodawania załączników. Wszystkie dokumenty potrzebne do wykonania planu można załączyć i opisać w komentarzu.
Szablony
Powtarzające się działania można zapisać jako Szablony.
Szablon pozwala w szybki sposób utworzyć nowy plan na podstawie poprzedniego.
Bezpieczeństwo
Twoje dane są absolutnie bezpieczne! Do pracy z Action Planem wykorzystujemy bezpieczne połączenie SSL. Ponadto codzienie wykonujemy kopie zapasowe baz danych oraz utrzymujemy serwery zapasowe na wypadek awarii.
Twój własny Action Plan
Każdy klient otrzymuje własny adres www oraz własną bazę danych. W ten sposób gwarantujemy, że zasoby serwera będą odpowiadały wymaganiom i rozmiarowi Twojej organizacji.
Wersja polska i angielska
Aplikacja dostępna jest w języku polskim i angielskim. Każdy użytkownik może wybrać wersję z której chce korzystać.
Wykresy i analizy dostępne “od ręki”
Codziennie przetwarzamy dane i prezentujemy je w postaci wykresów. W ten sposób można śledzić ilość działań i planów wykonywanych w przewidywanym czasie oraz zaangażowanie załogi. Dane dostępne są dla każdej części drzewa organizacji oraz dla każdego użytkownika.
Dodatkowe moduły funkcjonalne
Moduł bazowy umożliwiający prowadzenie dowolnych planów działań to dopiero początek. W odpowiedzi na potrzeby naszych klientów stworzyliśmy dodatkowe moduły pozwalające w przejrzysty i optymalny sposób:
- Przeprowadzać audyty 5S, 6S, VRS, a także nadzorować tzw. Safety Walks,
- Oceniać i wdrażać pomysły pracownicze Quick Kaizen,
- Oceniać zasadność i koszty, następnie wdrażać Zmiany inżynieryjne.
Najczęściej Zadawane Pytania
Jak zainstalować Action Plan?
Dobre wieści – Action Planu nie trzeba instalować! Jest to aplikacja, którą uruchomisz w przeglądarce internetowej tak samo jak każdą inną stronę. Do logowania potrzebujesz jedynie adres e-mail i hasło.
Jak zacząć korzystanie z Action Planu?
Używanie z Action Planu wymaga posiadania konta, które Ci zalożymy. W tym celu wypełnij formularz, który znajduje sie powyżej. Odezwiemy się do Ciebie w przeciagu 2 dni roboczych i zaproponujemy najkorzystniejsze warunki dla Twojej organizacji.
Ile kosztuje Action Plan?
Mamy bardzo prosty cennik, w ramach którego w zależności od potrzeb możesz wybrać jeden z pięciu dostępnych pakietów. Nie ponosisz żadnych opłat wstępnych, a opłata miesięczna związana jest jedynie z ilością kont użytkowników którą potrzebujesz.
Czy będę mógł/mogła sam/sama dodawać nowych użytkowników?
Tak! Dodawać użytkowników, zarządzać strukturą organizacji i wykonywać wiele innych czynności administracyjnych. Oddajemy w Twoje ręcę aplikację, która może być w pełni zarządzana z zaawansowanego i intuicyjnego panelu administracyjnego.
Czy będę otrzymywać przypomnienia e-mail o zbliżających się terminach działań?
Tak! To jedna z głównych funkcji aplikacji, którą zawsze traktowaliśmy priorytetowo i dopracowywaliśmy we współpracy z klientami. Dzięki temu użytkownicy otrzymują spersonalizowane wiadomości i są w pełni informowani o najpilniejszych działaniach do zrealizowania.
Czy będę otrzymywać przypomnienia SMS o zbliżających się terminach działań?
Niestety nie, ale… już nad tym pracujemy i funkcjonalność powiadomień SMS zostanie uruchomiona w trzecim kwartale 2018!
Czy da się wygenerować raporty roczne?
Tak! Każdy moduł ma wbudowane raporty, które są dostępne od ręki zarówno na stronie jak i w postaci pliku XLSX. Dzięki temu możesz w każdej chwili wyeksportować dane i przetwarzać je poza aplikacją.
Dodatkowe informacje
Aby uzyskać więcej informacji na temat aplikacji eKANBAN prosimy o kontakt z biurem (e-mail: kontakt@lean-management.pl , tel. 500332633).
[si-contact-form form=’1′]