Przejdź do treści

Narzędzie Sales Robots, czyli wydajny sposób na generowanie leadów B2B na LinkedIn

  • przez
A Bunch of LinkedIn Logos. Copy Space Banner Background 3D Rendering

Odpowiednio wykorzystując możliwości, jakie daje portal społecznościowy LinkedIn, mamy szansę na pozyskanie znacznej liczby leadów B2B. Trzeba jednak pamiętać o tym, że działania ręczne w żadnym wypadku nie zapewnią nam takich rezultatów, jakich byśmy oczekiwali. Nieocenionym wsparciem w tym zakresie jest narzędzie od agencji Sales Robots, które pozwala na zautomatyzowanie wielu działań na portalu. W poniższym artykule wyjaśniamy, jakie funkcjonalności oferuje Sales Robots.

Jak tworzyć kampanie na LinkedIn z wykorzystaniem Sales Robots? 

Kampanie na LinkedIn tworzone z wykorzystaniem narzędzia SalesRobots dają możliwość zbudowania zasięgu i relacji dzięki zestawowi inteligentnych narzędzi do automatyzacji działań w portalu LinkedIn. Z tej funkcjonalności mogą korzystać zarówno indywidualni użytkownicy jak i całe zespoły.

Narzędzia SalesRobots są oparte na chmurze, dzięki czemu można je zintegrować z najpopularniejszymi systemami CRM, takimi jak Livespace, Salesforce czy Hubspot. Użytkownik zyskuje dostęp do zaawansowanego panelu SalesRobots, który pozwala na konfigurowanie automatycznych scenariuszy marketingowych, sprzedażowych i reklamowych. Oprócz tego, w ramach Sales Robots zyskuje się dostęp do LinkedIn Chat Pro – to narzędzie umożliwia zarządzanie korespondencją całego zespołu z jednego miejsca.

Sales Robots a działania ręczne

Kampanie Sales Robots są znacznie bardziej efektywne aniżeli prowadzenie działań ręcznych. Dzięki nim można zwiększyć efektywność LinkedIn nawet 30-krotnie. Wynika to z tego, że w oparciu o wyjątkowo obszerny zbiór danych BigData można ominąć nieaktywne konta oraz skierować komunikaty w sposób precyzyjny do osób, które rzeczywiście ich potrzebują.

Skuteczność działań prowadzonych w ramach Sales Robots zwiększa fakt, iż do użytkowników trafiają powiadomienia e-mail, dlatego mogą w łatwy sposób sprawdzić, kto napisał do nich wiadomość. Sam proces wdrożenia kampanii Sales Robots jest wyjątkowo prosty. Cały panel wyróżnia się prostotą obsługi i intuicyjnością.

Więcej informacji na temat specyfiki Sales Robots można znaleźć na stronie https://salesrobots.pl/pl.