Przejdź do treści

Jak uporządkować obsługę klienta w swojej firmie?

  • przez

Kompleksowa obsługa klientów to jedno z największych wyzwań, jakie stoją dziś przed przedsiębiorcami. Kanałów komunikacji jest tak wiele, że wiele pracy musimy poświęcić na prawidłowe i rzetelne zajęcie się wszystkimi. Zarówno małe, jak i duże przedsiębiorstwa stoją dziś przed wieloma dylematami.

Z jednej strony rozwój technologii i social mediów daje nam wiele możliwości, z drugiej strony, fachowe i przede wszystkim skuteczne skorzystanie z nich, wielu z nas po prostu przerasta. Dynamika zmian jest tak wielka, że specjaliści od komunikacji w sieci wyrastają dziś na niezastąpionych partnerów biznesowych. Jeśli zatem borykasz się z prawidłową obsługą klienta w swoje firmie, skorzystaj z pomocy, jakie dają właściwe narzędzia.

Większa firma, większe wyzwania

Bardzo ważne jest, by zapewnić naszym klientom obsługę, która zbuduje w nich pewność, że dbamy nie tylko o sprzedaż naszej usługi lub produktu, ale chcemy też, by byli z niego zadowoleni. Zaczynając swoją przygodę z biznesem większość pracy wykonujemy sami, wliczając w to odbieranie telefonów, odpisywanie na maile, spotkania z klientami w firmie. Rozwijając firmę musimy scedować te czynności na kogoś innego. Mamy niekiedy uczucie, że tracimy kontrolę nad tym, jak faktycznie obsługiwani są nasi klienci. Obawiamy się, że nie zawsze wszystko przebiega tak, jak byśmy chcieli, a jednocześnie nie umiemy znaleźć w procesie obsługi tego wrażliwego miejsca, gdzie pojawiają się problemy. Rozwiązaniem tych dylematów jest kompleksowe narzędzie jakim jest system Thulium oferujący Ci całościowy system contact center.

Wiele kanałów w jednym miejscu

Thulium powstało z myślą o wyzwaniach, z jakimi borykają się dziś przedsiębiorcy. System contact center umożliwi Ci podejść do obsługi klienta całościowo, bazując na ogromnym potencjale, jaki drzemie w pracy zespołowej. Nowoczesny i funkcjonalny system zagwarantuje Ci nie tylko odbieranie wszystkich połączeń na wszystkich kanałach, ale też codzienny nadzór nad procesami i szybkie korekty ewentualnych miejsc problemowych. W jednym miejscu skupiona jest cała komunikacja  z Twoim klientem, a więc zarówno poczta mailowa, jak i połączenia telefoniczne, ale także wszystkie komunikatory, jak czat na stronie internetowej czy rozmowy z firmowego Messengera. Jeden panel da Ci nadzór na wszystkimi kanałami, a całość będziesz mógł kontrolować ze swojej przeglądarki.

Porządek w obsłudze

Twoje dane dzięki pomysłowym rozwiązaniom systemu contact center są właściwie i przejrzyście przechowywane. Całość komunikacji skupia się w jednym miejscu, a dostęp do danych dotyczących danego klienta mają wszyscy. Pozwala to zatem na sprawną organizację pracy, gdzie zadania są bardzo precyzyjnie rozdzielane, ale w razie potrzeby, mogą być szybko i sprawnie przekazane. Thulium wprowadza porządek w obsłudze klienta, każdy wie co ma robić. Natomiast, gdy z powodu choroby lub innego wydarzenia, danym klientem nie może zająć się dotychczasowy opiekun, z łatwością i bez straty jakości obsługi, przekażesz pracę innemu. Wypróbuj Thulium już dziś, a obsługa Twoich klientów wskoczy na wyższy poziom.